شهرداری منطقه ۱۹ گفت: بیش از ۸۰۰ هزار متر مربع از بزرگراه‌ها و معابر منتهی به حرم مطهر حضرت امام (ره) پاکسازی و رفت‌وروب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به اینکه کلیه اقدامات ثمر بخش اجرایی به صورت منسجم و بی وقفه از ابتدای مراسم تا انتها صورت پذیرفت افزود: بحمدالله با تلاش و کوشش شبانه روزی همکاران سخت کوشمان در معاونت‌های اجرایی منطقه، اقدامات حوزه‌های خدمات شهری و فضای سبز، ترافیکی، عمرانی و اجتماعی وفق تکلیفی که برای منطقه ۱۹ به منظور آماده سازی پیرامونی حرم مطهر امام عظیم الشان، مشخص شده بود به صورت کاملاً مطلوب و ایده آل صورت پذیرفت.

هدایت از پاکسازی و رفت و روب بیش از ۸۰۰ هزار متر مربع از بزرگراه‌ها و معابر منتهی به حرم مطهر از پایان مراسم ارتحال سی و سومین سالگرد امام راحل خبر داد.

وی با اشاره به جمع‌آوری بیش از ۱۰ تن زباله توسط ۵ دستگاه فان مکانیزه گفت: عملیات جمع‌آوری پسماند و پاکسازی کامل در معابر بزرگراهی شهید هاشمی، خلیج فارس، بلوار علامه عسگر و یادگار امام و زمین‌های بایر منتهی به حرم با بکارگیری بیش از ۲۵۰ نفر نیروی خدمات شهری، فضای سبز و ۵۰ نفر نیروهای پسماند انجام شد ضمن اینکه نسبت به شست و شوی بالغ بر ۵۰ هزار متر طول گاردریل و جدول توسط ماشین‌های جدول شوی اقدام شده است.

شهردار منطقه ۱۹ از ارزیابی و بازرسی کارشناسان Hse منطقه از مسیرهای منتهی به حرم و پارکینگ‌های اطراف حرم در روز ۱۴ خرداد خبر داد و گفت: بارزسی از پایه چراغ‌ها و موارد ایمنی برق، مناسب بودن پارکینگ‌ها به لحاظ ایمنی، وضعیت نظافت و رفت و روب مسیرها و پارکینگ نیز مورد ارزیابی قرار گرفت که موارد مطلوب و مناسب ارزیابی شد.