معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، از کسب رضایت حداکثری شهروندان با هوشمندسازی میادین میوه و تره بار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سراب‌نشین با اشاره به اینکه پراکندگی ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران در ۵ پهنه شمالی، مرکزی، جنوبی، شرقی و غربی پایتخت نظارت هوشمند بر این مراکز را به یک ضرورت تبدیل کرده است، گفت: برای کاهش اعمال سلیقه‌ها در مدیریت میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران و پاسخگویی سریع‌تر به مطالبات و درخواست‌های شهروندان به دنبال هوشمندسازی تمامی این مراکز هستیم.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی موجب انعطاف سازمانی و افزایش ارائه خدمات میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران می‌شود، اظهار کرد: فروش آنلاین میوه و تره بار یکی از مطالبات شهروندان و نیاز زندگی در کلان‌شهر تهران است که باید به آن به صورت جدی توجه کنیم.

معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه اجرای طرح سامانه مکانیزه فروش و اعمال آنلاین نرخنامه‌ها در ترازوها و صندوق‌های غرف میادین میوه و تره بار یکی دیگر از بخش‌های مهم طرح هوشمندسازی سازمان مدیریت میادین است، خاطرنشان کرد: در پاسخ به اعتماد شهروندان به این سازمان، به دنبال ایجاد حداکثر شفافیت در فعالیت میادین میوه و تره بار و امکان نظارت مردمی بر عملکرد این مراکز هستیم.