جلسه شورای سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار با ارائه گزارش عملکرد مالی این سازمان و نیز گزارش حسابرسی مستقل و بازرس قانونی در خصوص مطلوب بودن عملکرد مالی این سازمان در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار به ریاست جلال بهرامی معاون خدمات شهری و با حضور ابراهیم باقی مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران برگزار شد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، ضمن تأکید بر شفافیت مالی به عنوان محور فعالیت‌های خود، گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۰ و نیز برنامه‌های پیش بینی شده این سازمان در سال ۱۴۰۱ ارائه کرد.

ایوب فصاحت، شفافیت مالی را نشانه عملکرد قانونمند این سازمان برشمرد و گفت: استراتژی سال ۱۴۰۱ سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، توسعه شبکه توزیع، هوشمندسازی و فروش غیر حضوری، تکمیل زنجیره تأمین و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از مجموعه بزرگ این سازمان با دارا بودن ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره بار به عنوان گسترده‌ترین شبکه عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی کشور با یک میلیون نوبت خرید در روز نام برد و افزود: بیش از ۳۰ درصد از میوه و تره بار و نیز یک سوم از محصولات پروتئینی مورد نیاز شهروندان تهران از طریق میادین و بازارهای میوه و تره بار با اختلاف ۳۰ تا ۴۰ درصدی نسبت به میانگین قیمت سطح شهر عرضه می‌شود.

در خاتمه ارائه گزارش عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در سال گذشته، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی این سازمان، قرائت و بر اساس آن تأکید شد، وضعیت مالی این سازمان در سال ۱۴۰۰ و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن از تمامی جنبه‌های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری مطلوب است.