مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: میز خدمت در سامانههای شرکت واحد به منظور بررسی، پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات مسافران راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ بهرام نکاحی با اعلام اینکه راهاندازی میز خدمت در سامانههای شرکت واحد به منظور بررسی، پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات مسافران صورت گرفته است، گفت: شرکت واحد یک مجموعه مخاطبمحور است و هر روز به صورت مستقیم با اقشار مختلف جامعه سر و کار دارد.
وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم ارتباط دوسویه با انبوه مخاطبان شرکت واحد، حتی برای یک روز نیز نباید دچار وقفه شود، اظهار کرد: به همین دلیل و در جهت تقویت ارتباط با شهروندان، نسبت به راهاندازی میز خدمت اقدام کردهایم.
نکاحی با بیان اینکه شرکت واحد به منظور تعامل حداکثری با شهروندان و با هدف ارتقای خدماترسانی به آنها، از همه ابزارهای ارتباطی بهره میگیرد، افزود: یکی از این ابزارها، ملاقات مستقیم و رودررو با شهروندان است که به واقع صاحبان اصلی شرکت واحد محسوب میشوند.
مدیرعامل شرکت واحد با تأکید بر اینکه با راهاندازی این سامانه، مسیرهای ارتباطی بیشتر و کوتاهتری برای اطلاع مستقیم و بدون واسطه از نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردمی از شرکت واحد فراهم خواهد شد، خاطرنشان کرد: به مردم عزیزمان این اطمینان را میدهم که پیامهای آنها بلافاصله بعد از ثبت، مورد بررسی، پیگیری و رسیدگی قرار میگیرد.
عموم شهروندان میتوانند از روشهای دیگری همچون سامانه ملاقات مردمی به نشانی Publicmeeting.tehran.ir، سامانه پیامکی ۱۳۷۰۰۰۰۰۹۱۶ و صندوق پست الکترونیکی شرکت واحد به نشانی bus@tehran.ir، خواستهها، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنند تا پیگیری لازم از سوی مسئولان این شرکت صورت پذیرد.
Tuesday, 8 October , 2024